Vilken helg, SRF!

Gode värld.. vi kan väl konstatera som såhär att min teori om relationen mellan antal bakisdagar till följd av antal festdagar inte saknar belägg. Tre dagar med alkohol = tre dagar med allt som hör bakfyllan till. Dock är det hur som helst värt att vara lide ausöben efter en helg som denna. Musikmässigt är det inte min bästa rockfestival men över huvud taget har det varit lika trevligt som vanligt. Bilder kommer på facebook inom kort, och jag säger som jag brukar; ni som inte har mig på facebook, ADDA! Om ni vill se bilderna alltså, annars kan ni dra ;)

Helgen avslutades med seger för mitt IFK, mot fucking AIF. Hur underbart?! Jag är lycklig, och imorn drar jag hem till Malmoe igen <3
2 Kommentarer till "Vilken helg, SRF!"
Postat av: Gugge

När ska du börja blogga?Det har varit lite för lite.


Datum: 2011-06-17 / Klockan: 09:29:22
Postat av: Lisa

Haha din skvallertant.


Datum: 2011-06-17 / Klockan: 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: