Fuuuuuuuuuuuuck!

Fan med, nu har vi fått resultatet på uppsatsen. Ett fjuttigt jävla G blev det. Alla bara tjatar om att man ska vara glad för att man inte kuggar, men jag är väl för fan bättre än så?! Ursäkta, men jag är för bra för att vara en av de som bara hoppas på att bli godkända. Eftersom MVG inte finns på högskolan så är VG det högsta resultat man kan få, och om VG är det bästa så ska jag ta mig fan ha ett VG. Allt annat är ett misslyckande, punkt slut.

Jag har i alla fall tröstshoppat lite, och funderar starkt på att göra en sådan liplista på Spotify som Lotta har, med bara sorliga låtar som man gråter bra till när man är på värdelöst humör. Hon har redan snott det bästa namnet Cry me a River (Justin Timberlake) så jag får döpa min till det näst bästa, dvs Cry, Cry, Cry (Johnny Cash). Fantasin flödar..

Nej, fuck this shit säger jag.
5 Kommentarer till "Fuuuuuuuuuuuuck!"
Postat av: Hannah

Hej! Läs boken Matrevolutionen av Andreas Eenfeldt. Där finns svar på alla frågor! ;)

URL: http://hannipan.bloggerska.se
Datum: 2011-03-18 / Klockan: 19:49:17
Postat av: Hannah

P,s, Ett G är också jättebra! Och tröstshopping ännu bättre ;)

URL: http://hannipan.bloggerska.se
Datum: 2011-03-18 / Klockan: 19:49:53
Postat av: Lisa

Tack så mycket Hannah :) Okej, ska tjuvläsa den lite på internet för jag vill gärna veta lite mer om just de mättade respektive omättade fetterna. Är inget fan av LCHF men lite kunskap skadar ju aldrig :)

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-03-18 / Klockan: 20:11:45
Postat av: Emma

LISA!!!!

vad hade du sagt till mig om jag klankade ner så på mig själv för att jag bara skrivit ett G på ett prov.. skulle jag vara sämre för det? är ett betyg avgörande för hur bra jag egenligen är.. sk ajg känna mig som en sämre person om jag skriver Bara ett G på nästa matteprov...

Lisa snälla vad hade du sagt till mig då? jag vill säga allt det till dig och jag vet att du är en klokare kvinna än såhär..hjärtat! vad fan gör detta betyget dig om 5 år? INTE ETT PISS! blir du vad dina betyg visar? NEJ precis.. gumman min! DU KLARADE DET sänk kraven på dig sjlv.. absolut ska man satta allt och klart man vill ha bra betyg det fattar jag med och det vill jag med,, men också inse att man är männsklig och att man inte ÄR sina prestationer...

PUSSS<3<3<3

URL: http://ammina.blogg.se/
Datum: 2011-03-18 / Klockan: 21:15:48
Postat av: Lisa

Usch jag vet, det låter skitlöjligt men jag vet ju att jag kan bättre. det är det som är det sura. Hade det varit något som jag är dålig på så hade jag varit jättenöjd över ett G men nu var denna uppsatsen på ett ämne som jag älskar och är bra på. Därför är det så jävla bittert att misslyckas när man har satt ett mål som man faktiskt borde klara. Men förstår vad du menar, och jag ska försöka att inte deppa ihop för detta. För som du säger, vad gör det om några år? :) Puss och tack för uppmuntran, nu är jag glad :)

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-03-18 / Klockan: 23:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: