Granny Quote.

Okej att min farmor har kläckt en del oförglömliga citat, men det här toppar nog listan so far. Jag skrattar så jag gråter.


Farmor: Vad ska du göra för trevligt i veckan lilla Lisa?
Lisa: Jag ska in till den nya HM-affären och shoppa upp mitt presentkort tänkte jag.
Farmor: Ååå, vad ska du då köpa för fint?
Lisa: Jag tänkte köpa underkläder som jag kan ha som extra fina. Typ om jag blir bortbjuden eller ska på fest så är det lite roligare att klä sig fint inifrån och ut liksom. Så man känner sig riktigt finklädd.
Farmor: Ja det har du rätt i. När vi var och festade med IFK för många år sen så ville jag också alltid ha fina underkläder. Man vet ju aldrig vad som händer i IFK-stugan, dessutom kan det ju vara bra att vara finklädd undertill om man hamnar på sjukhus, eller kanske hos polisen.


Jag kan inte sluta skratta.


2 Kommentarer till "Granny Quote."
Postat av: janrellan

hahahahahahaha jag och F dog lite nu...så jävla klockrent! underbara<3


Datum: 2011-03-16 / Klockan: 16:30:56
Postat av: Lisa

Förstår det! Jag har grov träningsvärk i magen fortfarande som jag har skrattat.

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-03-16 / Klockan: 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: