Kapottski.

Ja, som ni alla vet är min syster Sveriges mest oengagerade bloggare. Ingen nyhet. Men när hon väl är igång kan hon faktiskt få till det riktigt ordentligt. Här kommer ett utdrag ur Lottas blogg från september 2009.


"Varit en stund i skolan, men fick så fruktansvärt ont i magen så jag hoppade på stålhästen och cyklade hem. Resten av dagen kommer ändå bara bestå av att plugga och förmodligen övningsköra. Det händer inget speciellt nu i veckan, men på fredag flyttar jag in hos mia och kommer bo där till lördag eller söndag. Det kommer finbesöki från malmö av minn kära syster som kommer hit för att spela sin sista match i sitt älskade IFK. Och jag hoppas banne mig att det blir vinst då.

och om denna helgen inte består av fest så kommer jag bli galen"



Tycker avslutningen i detta inlägg var förbaskat rolig, och eftersom jag har varit vansinnig på alla idioter i min tillvaro hela dagen så välkomnar jag ungefär vad som helst som kan bidra till ett lättare sinne.

Fred ut.

0 Kommentarer till "Kapottski."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: