Random!

Hallao ja! Har just nu placerat mitt lilla arsle i mor och fars soffa för att blogga lite granna. Lotta har massa bilder från sommaren som gick så jag tänkte bjuda på lite nostalgi, det är väl inte fel såhär i mörkaste vintern? (FAN vad jag vill ha sommar nu, eller åtminstone vår.. det är för helvete mars..)


Briggenfika med mina fantastiska vänner. USCH vad jag saknar er jämt <3


Jag och Kapottski precis innan vårt topprus på SteelPanthers gig. Haha underbart! "You suck ass!"


Fest hos Jocke och Linda på SRF. "Hur mår ni Sweden Rooooock?" Jo tack, rätt bra ser det ut som..



Lotta och Rille myste.


Emma och jag, kan nog vara det bästa fest-teamet världen skådat.


Kul att faffa ser så hiiimla till freds ut med mitt sällskap. Trevlig den.


Grannar på Bokö.


Pyret! Så jävla söt. Lätt världens finaste mise. Utom Humlan och Myran förztåz.


Nyvaken Lisa på Bokö. Sådär gullig.


Bokö! Paradiset med stort H..


Nu har jag mer sommarlängtan än någonsin! Ge mig Sweden Rock, grillkvällar, rosé, korta klänningar och bruna ben. NU helst! Fan vad denna sommaren kommer bli fet, jag ska verkligen njuta. Nu är det bara min födelsedag vi kan se fram emot, jag fyller nästan gammal kärring, sen får det gärna bli sommar så jag kan få sola, mysa och bete mig svinigt med Idis, Pinnen, Emma, Nappe, Sandra och Tissi. En sommar som stavas E-L-I-T är just vad jag vill ha!
3 Kommentarer till "Random!"
Postat av: Sandy

Gillar den positiva andan i detta inlägg, you go girl :D Ser fram emot en elit-sommar!


Datum: 2011-03-06 / Klockan: 11:42:03
Postat av: Emma

Gud vilka härliga foton lisa, det får en att sakna dig ännu mer!!!!

du är en pärla, tror du jag skrattade i allt ditt elände du berättade och ja det får en att även inse att jag kanske även jag är männsklig! men så mycket hänger på detta betyg och att jag ska kunna klara att ta ett nytt steg in i ett nytt friskt liv..blir så ledsen på mig själv!

men tack ännu en gång, och du du är ta mig fan inte DUM bara för att u inte kunde räkna ut rean, det gör dig bara helt jävla normal och så UNDERBAR.och att du skriver det till mig och vågar visa dina brister, Fan det får mig att älska dig Lisa! det gjorde jag i och för sig redan;)

PUSS på dig min sköna böna<3

URL: http://ammina.blogg.se/
Datum: 2011-03-06 / Klockan: 14:56:46
Postat av: Lisa

Sandy, eller hur! Vi ska han en sådan fet sommar så det är alldeles galet :D sola och bada i piña colada! Och kanske smörja in varandra med fenuril.. :) haha!



Emma, jag saknar dig också. Vad skönt att jag kunde bjuda på lite glädje. Det där med matte är ett jävla helvete och att kugga ett prov eller två gör en bara till människa tycker jag. Älskar dig också snäckan, du är kalas och finast <3

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-03-06 / Klockan: 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: