Update.

Med risk för att låta förbannat gammal nu, men FAN vad tiden går! Det är slutet av Mars redan, tre månader av 2011 är redan väck. Borta-POFF som Nappe brukar säga. Känns som det har gått skitfort, men när jag tänker på saken så har jag faktiskt åstadkommit rätt mycket nya grejer i mitt liv detta året än så länge:

  • Börjat jobba på Amnesty International i Lunds ESK-grupp. Det innebär att vi är den delen av Amnesty som främst sysslar med ekonomiska, sociala och kulturella frågor. Älskar det, känns verkligen bra.
  • Tro det eller ej, men jag har börjat på dans. Skakar rumpan på afro (afrikansk dans) och fuego (latinamerikansk dans) flera gånger i veckan utöver fotboll och gym. Jävligt mycket roligare än att dra ut och löpa kan jag lova. Och kan ni tänka er, jag är faktiskt ganska bra på det. Otippat med tanke på min obefintliga koordination.
  • Eftersom jag har världens bästa dude så ska vi fira min födelsedag med en Londonresa. Jepp, det är sant. Jag har fått en resa till London i födelsedagspresent av Rille. Hur king är han?! <3
  • Planerar framtiden med att söka praktikplats och nya kurser till nästa termin, då vi har fritermin och får välja lite som vi vill. Tror det kommer blir helfestligt faktiskt. GOTT SNACK!
  • Eftersom jag svullade till mig med 5-6 kg över sommaren och hösten så har jag och Rille nu satt igång och droppa lite i vikt. Vi var lite småfeta i början av året faktiskt men nu är det på rätt väg och snart är vi granna att se på igen.
  • Vågade till slut blondera håret, som jag har velat fram och tillbaka om i typ ett år. Men nu är det gjort och from now on är blonderingsflaskan min bästa polare. Är fan så nöjd, och snart är det dags igen, wiihaaa!


Vill också inskjuta ett grattis till lillasyster Kapottski som tog körkort idag. Ska inte köra dig en meter till i livet Lotta, nu är det bannemig fan du som kör mig hädanefter! :D Love you duktiga baby sis!
3 Kommentarer till "Update."
Postat av: Sandy

Härlig anda i detta inlägg, love it! För att inte tala om Londonresan, vilken man du har Lisa! Hoppas ni får det jävligt kul, mysigt och allt sånt där annat bra :)


Datum: 2011-03-24 / Klockan: 07:59:00
Postat av: Emma

Lisa lilla du är för go det komemr du väl ihåg va?;)

och du ja visst var det gott men jag måste säga att jag föredrar pannkakor!

london nu blir jag avis måste jag säga! varit där en gång och jag gillade staden skarpt!

PUSS på dig lars

URL: http://ammina.blogg.se/
Datum: 2011-03-24 / Klockan: 14:53:55
Postat av: Lisa

Tack så mycket Sandy, jag längtar otroligt mycket :)

Emma, jag håller med dig. Våfflor är nice men inget slår pannkakor :D

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-03-24 / Klockan: 20:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: