Vilket mög.

Jag sitter här och är tjurig. Fan med, denna dagen som började så bra. Först var jag nere på Sunline och solade, kom hem och åt en god frukost, snackade med Enarsson som lovade mig VIP-platser till Hällaryds hemmamatcher (fniss) och begav mig sen till skolan för en riktigt bra föreläsning om epistemologi och ontologi. Så bra som en dag kan bli liksom.

Och sen kom jag till träningen och då fuckade allting ur totalt. Det ger mig inte ett skit att bli behandlad som en förståndshandikappad femåring. Jag satsar inte alls på fotbollen och det gör mig verkligen ingenting om inte allting alltid klaffar eller är perfekt, men INTE FAN går jag dit för att bli en sämre fotbollsspelare och dessutom toppförbannad och sjukligt irriterad. Nåja, nog om det. Inget blir bättre av att gnälla, men var bara tvungen att spy lite galla. Bara att bita ihop.. som vanligt..

Som grädden på moset spydde jag när jag kom hem. Om det beror på ilska, att jag var sjuk igår, att jag inte åt innan träningen eller om jag helt enkelt håller på att bli dödssjuk låter jag vara osagt. Poängen är att jag är vansinnig. Tur man bor i Malmö i alla fall, har man tur blir man skjuten i huvudet nästa gång man går ut!

Vill för övrigt tillfoga att Jenny i Sveriges Mästerkock är en idiot. Adios!
2 Kommentarer till "Vilket mög."
Postat av: Emma

gumman jag hopas verklgeninte att du blir sjuk nu och för mig kommer du alltid vara en FOTBOLLSSPELARE i KLASS!!!

och du... IDIOT JENNY det är väl att vara mild.. HON ÄR EN STOR UPPBLÅST BORTSKÄMD SNORUNGE TILL IDIOT!;)



<3

URL: http://ammina.blogg.se/
Datum: 2011-04-01 / Klockan: 17:05:51
Postat av: Lisa

Du är bäst Franz, vilken tur att jag har dig! <3

Håller med angående Jenny, den jävla apan. Slau henne pau flabben! :D

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-04-01 / Klockan: 22:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: