Att vara störd.

Såhär ser en vanlig sms-konversation med min tränare Christer ut.

Jag: Hejsan! Blir ingen träning för mig idag, har åkt på halsfluss eller något. Kommer bort en stund men blir ingen träning, bara så ni vet.

Christer: Hejsan! Det är nog något som går i laget då en Arsenal av spelare hört av sig. Det är Fan pärs i att vara sjuk, ta en Theo.

Jag: Något är allvarligt fel på dig Christer, ses ikväll!

Christer: Haha ja lite tRamsey är jag allt. Ne man ja gar enkla poäng. Men tror inte du blir Owen med mig för det.


Ska kanske tilläggas att om man inte har koll på spelarna i Premier League fattar man nog inte, men ni som gör det, ska man skratta eller gråta åt detta? Döm själva ;) Haha jag dör..
0 Kommentarer till "Att vara störd."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: