Btw..

.. fan vad jag lider med er som kom hit till Malmö igår för att se MFF-HIF. Dagen innan matchen var det endast 50 biljetter kvar, jag och Rille funderade på om vi skulle köpa en varsin sittplats men sket till slut i det. När MFF-hymnen spelades (som vi hör från balkongen) och vi såg det sinnessjuka tifot på TV var vi minst sagt förbittrade att vi inte satt på stadion. 20 minuter in i matchen ville vi typ skjuta oss för att det spelades så grymt bra fotboll, särskilt från HIF:s sida.

Efter en halvtimme slänger något jävla avskum in en smällare och sen springer det in ett fetto från MFF-klacken och pajade allt. Då var vi ganska glada att vi inte hade några biljetter. Eftersom matchen bröts så drog jag bort till gymmet, och passande nog så ligger mitt gym på Swedbank Stadion. På väg dit mötte jag nog fem tusen pers som var på väg hem, och jag kan säga att jag aldrig sett så många förbannade människor på en och samma gång. Vi snackar masshat.

Som sagt, fan vad tråkigt för alla som var där, särskilt tillresta fans. Vet lätt 50 pers som åker hit till varje hemmamatch, och så går det såhär..? TRÅKIGT är det.
0 Kommentarer till "Btw.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: