Det regnar bebisar.

Alla är på tjocken. Precis alla. Fick idag reda på att en av mina bästa vänner (lite tidigt att gå ut med namn men ni som är tajta med subjektet vet ju) ska få en bebis i vinter. Jag är jättejättejätteglad för detta, med så fina föräldrar kommer denna ungen bli världs.

Dessutom går ju då Idis i väntans tider, som alla redan vet. Två månader kvar typ? SINNES! Även Jayne i mitt lag ska snart också bli mor. Carlström (också en lagkamrat) fick sin andra bebbe för ett litet tag sen. Susanne på jobb fick nyligen en liten Frank. Och nu precis såg jag på facebook att en gammal polare från Österslättiden också ska ha bebis inom en inte allför avlägsen framtid.

Detta är ju såklart fantastiskt fint och roligt på alla sätt, och jag är verkligen glad för alla dessa blivande/nyblivna föräldrars skull, men nästa person som frågar mig "om inte jag och Rille ska ha barn snart" kommer jag ge ett nackskott. Jag kanske inte vill föda några barn till denna skitvärlden, begrunda det era jävlar.
2 Kommentarer till "Det regnar bebisar."
Postat av: Emma

min underbara lisa.. jag kan inte med ancdra ord än med dem du skrev till mig säga detsamma om dig.. för mig är du cool, underbar, så otroligt snäll och extremt inteligent och skärmp.. för imig är du speciell och en sådan person som går rakt in i hjärtat och stannar dr. tack lisa tack för att jag får vara din vän<3

URL: http://ammina.blogg.se/
Datum: 2011-06-02 / Klockan: 21:09:01
Postat av: Lisa

Detsamma hjärtat, du är guld värd för precis alla i din omgivning. Allt för dig <3

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-06-03 / Klockan: 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: