Fäääädiiii

Nu är vi klara med B-uppsatsen. Det känns helt sjukt. SOM vi har slitit med fanskapet i snart en månad, gode värld. Det spårade ur fullkomligt idag när vi skulle korrigera den för sista gången. Johanna fick ett snap och läste i typ 2 timmar, och under tiden satt jag och Lina och ritade snoppar på baksidan av instruktionshäftet, varpå vi betygsatte dem och skrev små underrubriker. Ja ni hör ju. Himla moget.

Annars har veckan varit lugnt. De flesta i laget har varit bakis större delen av veckan sedan lagfesten i lördags. Ni har ju säkert sett en del på facebook.. och då ska det ändå sägas att jag har taggat bort säkert 15 bilder på mig själv för att rädda min framtid och min heder. Så ni kan ju tänka er, usch.

För er som är här och snokar men av någon anledning inte har mig på er lista på facebook kan jag ju tala om att vi hade lagfest med dam- och herrlaget för att inviga nya spelare i lördags. Roligaste fest jag varit på detta året, underbart. Och jag är SÅ glad att jag inte är ny i laget, de stackarna blev duktigt nersupna och invigda..

Nu ska jag kolla Big Brother sen sitta uppe hela natten och göra något meningslöst. "Var är du din sjuke jävel?" Haha.

2 Kommentarer till "Fäääädiiii"
Postat av: Jennifer

Hahahaha du är sjuk i huvudet :-) jag är fortfarande bakapackad,, tänker aldrig mer dricka jäger.....


Datum: 2011-05-26 / Klockan: 13:00:19
Postat av: Lisa

Haha ja jag vet. Jag var inte så bakis, jag var mest trött tror jag. Och ja, jävligt äcklad av jägermeister.. fifan!

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-05-26 / Klockan: 18:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: