Helgen.

Fredag: Tillbringade eftermiddagen och lite av kvällen med arbete på mitt kära Jylland. Slutade 20.15 och efter jobb drog vi på bio, jag, Rille och hans lillebror. Såg the Hangover 2. Behöver jag säga mer? Ni som följde min blogg på blogspot vet vad som hände första gången jag såg ettan. Tvåan var inte riktigt lika rolig men tio gånger sjukare. Den måste helt enkelt ses.

Lördag: Började dagen med ett IW-pass borta på gymmet. Allt annat än kul, dålig ledare och värdelös musik. Hur som helst, drog min in till stan för att träffa min kära vän Pinnen. Blev lunch, glass och lite Malmöhäng. Mycket trevligt. Kvällen blev dock inte lika trevlig. Sure, det var bra förutsättningar för en galant kväll (pizza, öl, trevligt folk här hemma och CL-final) men det sket sig och jag vill aldrig mer prata om det. Fan United :'(

Söndag: Ja, här sitter jag. Tog en powerwalk, käkade middag och ikväll blir det bio igen. Pirates denna gången. Har hört lika olika bud om dess kvalle. Hoppas den är skitbra.
0 Kommentarer till "Helgen."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: