Sansad.

Så, nu har jag lugnat mig lite. Glad igen :) Ska lägga mig och läsa Roy Keane-boken för andra gången, och sen ska jag sova. Ny dag imorn med lite skola och lite träning samt MYCKET chill och skönt häng.

Ska bli en bra vecka i övrigt, ska träffa min kära syster Lotten the Rotten i Kristianstad på fredag, fira min och Rilles femårsdag (!) och passa småkussarna i Limhamn. Straffet för att så många lämnade återbud till matchen idag blev att våra tränare ställde in lagfesten på lördag, så vi får väl hitta på något annat. Kan även tänka mig att vi inte kommer behöva ta fram bollarna på träningen imorn, kollektiv bestraffning är en klassiker inom denna nobla idrott.

Nu ska jag sova och vakna upp nöjd och glad imorn. Tjo!
0 Kommentarer till "Sansad."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: