Spott-i-fy

Jag är inte en av dem som wajnar över att Spotify begränsas. Icke. Alla måste ju tjäna lite kosing liksom. Har dessutom hört att det finns något liknande som heter Grooveshark eller nåt sånt och det skulle man ju kunna fixa om man är pank/snål. Here you go. Dagens tips.

Men hur som helst, poängen med detta inlägg är att nu delge er kära läsare att det är cirkus 3 veckor kvar till Sweden Rock och att jag nu satt ihop min årliga playlist med låtar av de band jag ska se. Wohoo! Längtar assen av mig.

Det enda molnet på min i övrigt blåa SRF-himmel är att Lottas student givetvis wipar ut alla chanser att se JJ. Det är fucked up, men å andra sidan så står Lottas utspark rätt mycket högre i kurs, zatt.. synd att det ska krocka bara.



Jag har kvar mitt regnhuckle från förra SRF = helgen räddad!
2 Kommentarer till "Spott-i-fy"
Postat av: Ester maddafakkas

sv; Tack!



Men för oss otekniska blir det jobbigt med begränsad Spotify.

URL: http://estersalladagar.blogg.se.se
Datum: 2011-05-15 / Klockan: 12:48:15
Postat av: Lisa

Vsg, du är verkligen jätteduktig!

Haha ja, jag är inte särskilt teknisk jag heller så om jag ska skaffa Premium behöver jag definitivt assistans :)

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-05-15 / Klockan: 19:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: