Det är ju fan inte sant..

Tentafest igår. Och jag mår skitdåligt idag!!! Hur fan kan man bli såhär äckligt kass av 5 starköl och två tequilashots? Helt otroligt klent. Fyra timmar tills jag ska träna och just nu sitter jag med kräk upp i halsen. Mm, sugen man blir på att vara i min närhet va. Haha. Tur att Rille sover, den stackarn. Mitt anlete gynnar ingen just nu, och minst av allt mig. Resorb, ipren och treo, INGET HJÄLPER! Såhär orutinerad blir man när man dricker för lite alkohol. Ah livet är orättvist, men det var ju inget nytt.

Skjut mig nu tack, eller ring C&C åt mig och be dem ställa in träningen. Situationen är ohållbar.
2 Kommentarer till "Det är ju fan inte sant.."
Postat av: Erica

Mycket dåligt Lisefis......


Datum: 2011-11-03 / Klockan: 13:27:39
Postat av: Lisa

Jag vet.... orutinerat

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-11-04 / Klockan: 08:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: