Guitar Hero!

Ja gott folk, nu har det hänt. Jag (vi) har skaffat en gitarr. Det är allmänt känt att mitt livs
största misslyckande är att jag aldrig lärde mig att spela gitarr. När man säger det på det
sättet låter det som om jag är en döende 150-åring, men så är det ju faktiskt inte, så varför
skulle det vara för sent? Nej, nu jävlar ska jag kötta med min gitarr. Har ju dessutom alltid
sagt att min man ska vara grym på tre saker, varav två är fotboll och gitarr,
och hittills har jag ju bara haft 2/3 (Rille är ju bland annat Kungen av KM) och har fått nöjt
mig med det. Men nu känner jag förändringens vindar blåsa och Rille ska nu bli gitarrplinkare.
Jag med. Sjukt nöjd alltså. Om någon musikalisk individ, eller vem fan som helst för all del, har
några bra tips eller liknande så dela gärna med er. Ni är förmodligen som Kajan; fulla av svar,
medan jag är mer som Anders Borg; en hopplös idiot som inte har en aning om vad fan han
håller på med. (Rutavdrag, for real?!)
2 Kommentarer till "Guitar Hero!"
Postat av: JoY

Bout time eh


Datum: 2011-11-21 / Klockan: 22:42:55
Postat av: Lisa

Verkligen!

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-11-29 / Klockan: 19:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: