News!

Okey listen up ya'll. Här kommer det så satans med nyheter så häng med:

1 Jag och Guggisen ska till Manchester 9-12 december och se United - Wolverhampton.
2 JAG KLARADE TENTAN, WIIHOOOO!!!
3 Till helgen kommer Lotten the Rotten hit och då blir det bio och trevligheter.

Annars då? Jag och Krösamaja tog idag en liten roadtrip till Trellehulla och hämtade ett gigantiskt klösträd till Humlan och Myran som vi köpte av en kille där. Hittade det på blocket. 200 spänn, känns vansinnigt överkomligt med tanke på att ett nytt kostar mellan ett och tre tusen lax. FYND alltså. Och katterna älskar det redan :) Lovely.

En rolig historia från jobbet idag. Jag frågar en av mina tanter om hon vill titta på nyheterna eller gå och lägga sig. Hon svarar att hon vill gå och lägga sig, sen himlar hon med ögonen och muttrar: "Jodå så atte..." Jag skrattar typ fortfarande. Måste inflika att jag älskar mitt jobb och mina små tanter och gobbar, men om det boendet som jag jobbar på ska privatiseras (som det tyvärr snackas om) så säger jag upp mig av princip. Borgarpack.

Nu ska vi flabba lite år Karatefylla (roligste svenska serien någonsin) och sen SOVA.
0 Kommentarer till "News!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: