Bra dag!

I min klass sitter vi med näsan i böckerna ungefär 10 h om dygnet och har gjort det i ca 3 veckor nu. Förstår ni hur påfrestande det är?! Därför var det förbannat skönt att få komma till jobbet idag och bryta av pluggamaratonet lite. Snacka lite skit i personalrummet och hänga med gamlingarna med fika och skvaller. Mycket trevligt. Har precis avslutat ett kapitel på 50 sidor om statsförvaltningen och ska på grund av den jävulska tristessen som jag i och med detta utsatts för unna mig ett litet hemmaspa såhär på kvällskvisten. Färga håret, duscha och dutta med alla mina krämer samt fotbad och manikyr. Kan jag vara värd. Är vansinnigt trött på alla måsten (läs: tvångsinlärning) just nu. Jag vill LEVA! (OCH klara tentan..) Pappsi håller dessutom på att boka United - Wolves till oss i mitten av december. Kommer bli awesome!

Så, nu vet ni att jag lever i alla fall :)
0 Kommentarer till "Bra dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: