Lite pepp!

Nu när jag har ny fin bloggdesign och allt ska jag verkligen försöka bli lite mer pepp på att blogga. Det är trots allt ett par hundra som är här inne och läser varje dag och det finns ju inget tråkigare än folk som aldrig bloggar (*host host Emma och Lotta*) Till mitt försvar ska det sägas att delkursen från helvetet (Politisk makt och styrning) just nu är i sitt mest jävulska skede och därför har jag sällan ro att blogga. Sitter istället och läser om valdeltagande, förvaltningar och policyprocesser. Fy för i helvetes jävla högadalare vad kommun- och landstingspolitiker måste ha tråkiga liv! Jag lider med dem, det är något alldeles enormt drygt!

Nu till något mycket trevligare. Jag och Humlan har degat i soffan hela kvällen och slängt varsin röst på Idol-Robin. Här ligger hon på sin vanliga filtprydda plats i soffan.



Bumlebee v
2 Kommentarer till "Lite pepp!"
Postat av: johanna

Hymlan :-)


Datum: 2011-10-23 / Klockan: 18:56:56
Postat av: Lisa

Lilla prinsessan <3

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-10-23 / Klockan: 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: