Om ni verkligen pallar.. :)

Jag har snott en lista från min kära McFrany. Orkar ni?

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Lisa
Smeknamn: Lars, Lasse, Lisenen.. med mera.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Fait Accompli - Tommy Körberg
Beroende av: Handsprit
Vad tror folk om dig?: Att jag är en elak jävel, fast än jag egentligen är världens blödigaste människa
Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag är ärlig men snäll
Vad säger du för att imponera på någon?: Skryter om något jag är bra på, haha
Hur imponerar man på dig?: Med ödmjuk intelligens
Brukar du skratta för dig själv?: Ja ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Du ska spela innermitt imorn"
Var bor du? Malmö
Trivs du där?: Jaa!

Äger du några converse: Så klart!
Sprit, cider, vin eller öl: Öl
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk mot något: Idioter möjligtvis
Hur svarar du i mobilen: Olika beroende på vem det är som ringer
Vem ringde du senast?: Rille
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Inget vettigt förmodligen :)
Antal timmar sömn inatt: 9
Sov du ensam: Nej med Rillisen och kisarna
Brukar du komma i tid: Ja för det allra mesta
När mår du bra: När jag inte är stressad
När blev du fotad senast: Av Lina när vi åt falafel. Ingen vacker syn.
Hur känner du dig nu: Trött men glad
Vanligaste färg på dina kläder: Olika hela tiden
Vad tycker du om fötter: avskyr mina fötter då de inte fyller sin funktion
Vad saknar du: Mina vänner!
Hade du en bra kväll igår: NEJ värdelös. Var sjuk :(
Favorit dryck på morgonen: Brusvitamin
Rakar du benen: Jo tack
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23-tiden senast
Är du blyg?: Nej
Sysslar du med någon idrott: Soccer
Vill du hellre ha mail än brev: Helst inget av det, låt mig va tack
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Fråga Jocke och Linda.. :)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Springa snabbt!
Är du nöjd med ditt liv: Ja jag är evigt tacksam att jag har det så bra. Det enda som fattas är en liten vovve :) men snart så!
Är du bortskämd: Nej verkligen inte! Motsatsen skulle jag vilja påstå.
Vad gör du i morgon: Är i skolan med diverse idioter och puckon.
Vad är det värsta du vet?: Moderater, pedofiler, våldtäktsmän, mansgrisar i allmänhet, rednecks, husvagnsmorsor eller folk som beter sig som sådana samt inskränkta idioter.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Ca tusen spänn skulle jag tro inklusive mat, biltankning och kattmat/-sand.
Vad längtar du till?: Det pågående grupparbetet är över! HAT!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut. Jag har de bästa vänner man kan ha.
Vad använder du för shampoo?: Lite diverse.
Vad är det finaste du fått?: En skön uppväxt, en go kille och två underbara katter.
En speciell dag du minns: Utsparken på min studentdag.
Hur gammal är du: 22
Tycker du om någon just nu: Tycker om så otroligt många
Du samlar på: fotbollsstrumpor verkar det som..
Gröna eller röda äppeln: Vad som
Vem ringer du när du är arg/ledsen: farmor
Gillar du golf: Jag hatar golf.
Vilken tid gick du upp idag: Halv tio, är sjuk :/
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, min och Rillles <3
Har du strumpor på dig nu: Nej, nästan aldrig
Är det okej att gråta: Självklart! Lätta på trycket måste man.
När grät du senast: Säkerligen i förra veckan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ett härligt hus
Bär du glasögon eller linser: Nej men jag hör illa så in i helvete så en hörapparat hade nog gynnat
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: varierar!
Har du piercing: Ja
Vill du gifta dig: Helst inte, löjligt
Vill du ha barn:
Ja men om massa år!
Solar du ofta: Nej men jag borde väl
Är du bra på att laga mat: Helt okej men inte lika bra som Rille eller typ mamma
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Beror helt på aktiviteten
Är du musikalisk?: Lite iaf
Vad dricker du helst när du är törstig: typ vad som helst
Vilken är din favoritglass: Kulglass, citron och blåbär
Tror du på ett liv efter döden: Ja, eller jag hoppas iaf
Tycker du om sushi: Ja
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Har du tandläkarskräck: Nej men det retar mig att det är så jävla dyrt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av det
Vilken ögonfärg har du: Grå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo tack det har jag verkligen
Biter du på naglarna: Japp, vidrigt
Röker du: Ne
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag
Senaste låt du hörde: Radiovideo - System of a Down


Puss och kram till den som pallade läsa detta :)
2 Kommentarer till "Om ni verkligen pallar.. :)"
Postat av: Anonym

Allt var ok ;) tycker bara synd att du biter på naglarna men för mig är du perfekt <3

puss & kram

mami


Datum: 2011-09-21 / Klockan: 18:42:56
Postat av: Lisa

Ja det är ju bedrövligt men vad gör man :)

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-09-22 / Klockan: 11:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: