Soccer!

Ur led är tiden. Jag vet inte riktigt var felet ligger men idag på träningen har Ström gett mig kommentarer i stil med "bra löpsteg" och "bra kvicka fötter" och berömt mig för andra liknande egenskaper jag inte precis är känd för att besitta. I vanliga fall brukar jag få "Lisa, jag skulle bli väldigt glad och imponerad om du kunde ta åtminstone två steg i sidled någon gång" och andra saker i samma anda. Vi här trevliga mot varandra i mitt lag!

Och nu sitter jag och glor på Benfica - United, 1-1 i paus. Gary Neville är fantastisk att ha i studion kan jag tala om. Love the bloke. Ser dock helst att United tar hem detta, så man kan visa sig på Hyllie IP till helgen. Fan vad jag hatar alla som hatar United!
0 Kommentarer till "Soccer!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: