Ineffektivt beteende.

Här sitter jag. Med en lägenhet att städa, ett seminarium och ett paper att skriva, en man att väcka och en match att se. Ändå sitter jag bara här. Fel dag att ta en långfrukost på. Men men, det är trots allt söndag och klockan är bara 11.

Tänker inte sätta min fot utomhus idag i detta satans skitvädret. Möjligtvis för att dra bort till gymmet ikväll, men det är verkligen det enda i så fall. EN dag har man sett solen på hela denna veckan, EN. Frågan är vilket som är värst i Malmö just nu, vädret eller dödsskjutningarna..

Nej, nu ska jag ta tag i min ångest (Shitty - United senare..) och städa lite. "För här ser ut" som Julias mormor sa :)
0 Kommentarer till "Ineffektivt beteende."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: