Lista över 2011.


Låt: Sieze the Day (Hoffmaestro)
Parfym: Gucci Rush
Produkter: Allt från mitt älskade Body Shop
Beroende: Titta på How I Met Your Mother
Tidning: OmVärlden
Bok: Den Förlorade Symbolen (Dan Brown)
Bostäder: Cronquist kaa!
Serier: How I Met Your Mother, Scrubs, Family Guy..
Fika: Saffranssnäckan från Espresso House som kom i slutet av november, underbar!
Pryl: Min gungstol som jag fick av Bente och Catharina
Bästa film: The Hangover - part II
Sämsta film: Sanctum
Restaurang: Indian Curry Hut
Alkoholfria dryck: Varm Oboy på Old Trafford!
Alkohol dryck: Första ölen som jag invigde SRF med
Craving: Lussekatter
Färg: Manchester United-rött
Maträtt: Pasta
Länder: Sverige och England x 2
Godis: Marabou Daim
Träning: Fotbollsträning, styrketräning, löpning, yoga, spinning, gympa.. lite av varje
0 Kommentarer till "Lista över 2011."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: