Upptäckt.

Jag har ofrivilligt skaffat dreadlocks. Inte helt oväntat, aspekter som sunda vanor och personlig hygien har en tendens att helt försvinna under hemtentaveckor. Det förklarar ju en del.

Hur som haver. Jag är i princip klar med tentan från helvetet, har till klockan 14 imorn på mig så jag funderar på att ta lite sömn nu. Åker ju trots allt till Spanien på lördag, då måste jag ju vara pigg.

Var för övrigt och tittade på två helt undbara lägenheter idag. En i Riseberga (EMMMEEE) och en i tattarkvarteret Sofielund. Älskade båda två, får jag dem inte tänker jag lägga mig i en hög och lipa. Ja alltså, det räcker med en av dem :)

Är för övrigt sanslöst deprimerad. Mina catz befinner sig hos moster Lotta, hon ska sitta barnvakt till dem när vi är utomlands. Och det har aldrig varit tommare här hemma än just nu :'( Ingen Myris som snarkar och ingen Humlan som gapar och skriker :( fy.

Nu tänker jag sova. God natt party people! (...)
1 Kommentarer till "Upptäckt."
Postat av: mami

jag har tagit kort på dem som du ska få se i spanien ;) de hälsar till er förresten-

kram

mami


Datum: 2012-01-13 / Klockan: 15:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: